Politica de retur
Avem o politică de returnare de 30 de zile, ceea ce înseamnă că ai la dispoziție 30 de zile de la primirea produsului pentru a solicita un retur.
Pentru a fi eligibilă pentru returnare, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primi în ambalajul original. De asemenea, vei avea nevoie de dovada achiziției.
Pentru a începe un retur, ne poți contacta la contact@pag-boutique.com. Te rugăm să reții că retururile trebuie trimise la următoarea adresă: Stefanita Voda , nr 27, Bl TP1, sc C,et5, ap 36
Dacă returul este acceptat, îți vom trimite o etichetă de livrare pentru retur, precum și instrucțiuni despre cum și unde să trimiți coletul. Produsele trimise înapoi fără a solicita în prealabil un retur nu vor fi acceptate.
Ne poți contacta oricând pentru întrebări legate de retururi la contact@pag-boutique.com.
Daune și probleme
Te rugăm să inspectezi comanda la primire și să ne contactezi imediat dacă produsul este defect, deteriorat sau dacă ai primit un alt produs decât cel comandat, pentru a putea evalua situația și a o remedia.
Schimburi
Cea mai rapidă metodă de a obține produsul dorit este să returnezi produsul pe care îl ai, iar după ce returul este acceptat, să plasezi o comandă separată pentru noul produs.
Perioada de reflecție de 14 zile – Uniunea Europeană
Indiferent de cele de mai sus, dacă produsul este livrat în Uniunea Europeană, ai dreptul de a anula sau returna comanda în termen de 14 zile, din orice motiv și fără a oferi o justificare. Ca și în celelalte cazuri, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit: în ambalajul original. Este necesar și dovada achiziției.
Rambursări
Te vom anunța imediat ce primim și inspectăm returul și îți vom comunica dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobată, vei primi automat rambursarea în metoda inițială de plată în termen de 10 zile lucrătoare. Te rugăm să reții că poate dura ceva timp până ce banca sau compania emitentă a cardului tău procesează și afișează rambursarea.
Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de la aprobarea returului și nu ai primit rambursarea, te rugăm să ne contactezi la contact@pag-boutique.com.